Galway here I come

103 dagen

“Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in one pretty and well preserved piece, but to slide across
the finish line broadside, thoroughly used up, worn out, leaking oil, and shouting GERONIMO!!!”
? Bill McKenna


heya everybody,

Voor het eerst schrijf ik een blog over een kortere periode dan een maand, wow goal bereikt! Voordat ik mijn verhaal begin wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties!

oke verhaal modus aan.

In mijn vorige blog vertelde ik dat ik bij het voetbal team van school zit, ik ben er nog steeds super blij mee. Na de laatste keer schrijven hebben we nog een match gehad (op mijn verjaardag) we verloren wel met 3-0 maar dat maakt helemaal niet uit :) De eerste training was overigens ook super nice, het is een super divers team wat het super tof maakt en gelijk de hoeveelheid mensen die je kent ook vergroot.

Naast m'n eerste training heb ik ook m'n eerste cookeryclass mogen ervaren, nou dat was een ervaring! we moesten shortbread caramel chocolate slices maken. (koeklaag met caramel en chocolade) Ik werkte samen met Ignes, hij is echt super tof en een stuk beter in bakken dan dat ik ben. Toch kreeg ik de taak waarbij het meeste mis kon gaan.. Chrissy mocht de caramel wel doen.. De lerares verwachtte schijnbaar dat ik alle basis kennis had, want ze vertelde me niet dat ik de pan niet mocht voorverhitten voordat ik alle ingredienten aan de pan toevoegde. Wat dus resulteerde in een aangebrandde pan en een hele boel rook (de ingredienten waren nog niet in de pan of het was al verbrand.) Gelukkig kreeg ik extra ingredienten en mocht ik het nog een keer proberen, wat resulteerde in de perfecte caramel en een lamme arm van al het roeren. al met al dus geslaagd.

De volgende dag was het de dag voor mn verjaardag, en werd ik in de avond verast met een wortel taart en chocolade taart om toch al wel een beetje in de sfeer te komen.

En toen was het 28 november, de dag begon pittig vroeg. Om 5.25 am ging de wekker want ik had afgesproken om met mijn ouders te skypen. Het was wel heel bijzonder, gelachen maar ook wel gehuild. M'n pakketjes geopend met allerlei nederlands eten, een jumpsuit en cadeautjes. Ook superlieve cadeautjes gehad van Paola, Nadine en de kids. Waaronder de selfie stok, aangezien ik bekend in de familie sta om de selfies, om het wat makkerlijker te maken hahaha. En natuurlijk de voetbal wedstrijd. Na school bootcamp, tijdens bootcamp zou ik officeel 18 worden dus had ik afgesproken dat ik om 10 over half 6 zou gaan dansen. En dat deed ik, natuurlijk was het echt op zo'n moment dat iedereen van oefening te wisselen, dus viel het extra op. Stel je het voor, ik stond daar een soort van hoelahoepmacarenagestoordesprongenbillenschuddendans te doen, maar dit keer maakte het me niet uit dat er allemaal knappe kerels waren en ik mezelf compleet voor lul zette. it was worth it! Tijdens de cooling down ging bijna de hele groep naatr t toilet, vreemd. komen ze zingend terug met een gezonde brownie. Iedereen begon te zingen, chrissy doet awkward modus: on

na bootcamp gingen we uiteten in een geweldig italiaans restaurant in Salthill, beste pasta ooit! En toen werd ik verasst iedereen die er werkte plus iedereen in het restaurant begon voor me te zingen. Toen werd de beste chocolade taart ooit aan me gegeven, mmmmh wauw! Daarna met de girls de stad in. Super gave verjaardag!

De rest van de tijd ga ik de stad in, geniet ik van m'n tijd. En om eerlijk te zijn, de tijd vliegt nu nog maar 6 weken over. En ik weet dat het gaat vliegen. Daarom ben ik blij met alles wat ik ga doen. Morgen kijken bij de talentenshow van school, vrijdag een concert en dan van zaterdag tot dinsdag naar Cork. Genieten is nu t belangrijkste!

ik schrijf snel weer!

een hele dikke knuffel,

Chrissy

ps. sorry voor alle grammatica fouten.

Reacties

Reacties

Fem

Leuk Chris!
Ik zou zeggen, geniet er nog maar even lekker van :)

xxx

Omi

Gezellig, weer een dik verhaal! Het enthousiasme spiuit eraf. ( ook geen goed Nederlands Peter), als we het maar snappen. Nog een dikke maand genieten en straks veel aan je ouders laten zien. Leuk hoor! De 2e Kerstdag vier ik gezellig in Amerongen, je weet wel waar. Hier alles goed! We FaceTimen nog gauw een keertje. Na je uitstapje misschien? Liefs, xxxx, omi

Roos

Sinds waneer ben je jarig op 28 december?

mam

Ha die Chris, Geniet nog maar lekker. Wij kijken er in ieder geval naar uit om je straks op te halen en te zien waar jij zo'n geweldige tijd hebt (gehad) XX

marianne

Wat heerlijk om te lezen dat je zo je draai hebt gevonden. Geniet er maar van en wij genieten me je mee!

Heel veel liefs van Marianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active