Galway here I come

de eerste maand

heya,

wow morgen is het een maand geleden dat ik vertrok. Het voelt alsof ik hier al veel langer ben, de tijd vliegt maar tergelijkertijd gaat het ook weer langzaam. Ik heb het nog steeds super erg naar mn zin, wel de dieptepuntjes ervaren maar dat hoort er ook bij!

De dagen zijn lang, maar er gebeurd elke dag wel wat. Langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen. En de sfeer wordt steeds beter. Maar Chrissy is Chrissy niet zonder haar blunders... Al weer een aantal keer van de trap gevallen en bijna uitgegleden in school. O en een van de popi jongens een blauwe scheen bezorgt hahaha. Zo verlopen de weken een beetje.

In de weekenden lekker naar de zee, chillen met de groep, winkelen, picknicken en naar de stad.

alles begint nu wel een beetje te wennen en er begint steeds meer structuur in te komen. Ik ben echt bevoorrecht met mijn familie, dat begin ik steeds meer te realiseren. Ik voel me echt thuis! Ik ben echt lucky, zeker wanneer ik van andere studenten hier andere verhalen hoor.

o en ik ben ook nog om een andere reden heel erg lucky......

ik heb eigen keuze wat betreft toetsen maken, omdat ik de cijfers niet nodig heb in nederland. En toch ga ik al mijn toetsen maken....

maar ik zal later wat meer schrijven, ik ga weer even leren aangezien ik deze week toetsweek heb ;)

bye, doeeeeeeeeeei

xxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Nan van de Kamp

Wat gezellig wEer een berichtje van je te lezen. Zo ben je toch een beetje dichtbij. Ik geniet er erg van.
Heel veel liefs en veel plezier, omi

Peter

Ben trots op je. XXX

Jeannette

Gaaf dat t zo goed gaat en dat je bij de minpuntjes voor jezelf opkomt!
Begin van n nieuwe maand dus je hebt weer "post" van ons op je rekening. Geniet ervan xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active