Galway here I come

hello Galway

hi, sorry for taking so long erm... I mean ik bedoel. sorry dat het even duurde voordat deze blog er was. het is nu drie dagen geleden dat ik ben aangekomen.

zaterdag 30 aug was het dan zover, daar ging ik dan. Na een emotioneel afscheid in mn eentje in het vliegtuig (; de vlucht ging op de turbelentie van het dalen na super. Daar aangekomen was het even wachten op mijn koffer, maar we gingen ervoor. Je kon kiezen om door 1 van de drie ingangen te gaan qua nationaliteiten maar eenmaal er door heen kwam ik erachter dat het uitkwam in 1 gang... Voor zover ierse logica... De dag ging verder als een blurrr, een dutje gedaan, paola opgehaald van het busstation, en gegeten en gekletst.

de volgende dag het prachtige schooluniform gehaald, pretty pretty pretty. Het staat echt fantastisch en is heel comfortable hhahahahaah.

en toen was het maandag zover, we moesten naar school... Alles is heel erg anders. De leraren hebben hun eigen lokalen, met hun naam erop. Er is geen logica, over twee weken zal ik het wel weten. Maar nu is het gewoon heel lastig. In totaal zijn we met ongeveer 15 exchange students, voornamelijk spanje, en verder uit italie en duitsland. yeah nederland. Iedereen vind het super tof dat er iemand uit nederland is, die krijgen ze niet vaak. Na een dag waarin ik welgeteld 10 minuten les heb gehad en voornamelijk heb gewacht, was ik kapot.

Maar paola en ik wilde wat doen dus zouden we wel naar huis wandelen, een spaanse jongen wist wel waar we woonde en wilde wel meelopen. dus vol goede moed gingen we op weg. Jullie raden het vast wel, ik en de weg vinden op een of andere manier matcht dat niet..... dus over een wandeling van 20 minuten hebben we meer dan 1,5 uur gedaan. Ik heb echt beenspieren en bilspieren gekweekt wahoeeeee.

o en ik heb de vakken Biologie, home economics en history.

have to go, byeeeee lovelys

xxxxxxxx

Reacties

Reacties

Nan.v.d.kamp

Met plezier je verhaal gelezen. Ik ziekjes lopen verdwalen. Alleen het schooluniform kon ik er niet goed bij voorstellen. Foto's!!! Dikke kus, omi

Nan.v.d.kamp

Zie je lopen. Had er moeten staan. Sorry

berna,jurre,mart

Heei chrissy , wat een leuk verhaal. Je hebt echt schrijverstalent. Zo tussen de regels door voelen we je enthousiasme en genieten we met je mee. We kijken nu al uit naar je volgende verhaal
Liefs, Jurre, Mart en Berna.

Jeannette

Hee Chrissy leuke blog...ben benieuwd naar de volgende. Veel plezier daar! xxx

Peter Mutale

Veel succes Chrissy
Blijv delen

Jo

Leuk!!!!! Have fun.xxx

Ursula

Leuk om te lezen wat je allemaal bezig houdt! Veel plezier daar... we blijven je volgen XX

Nico

Hoi Chrissy, natuurlijk zijn we erg benieuwd naar je ervaringen. Je manier van schrijven is hartstikke leuk.
Veel plezier daar. groetjes uit Leersum

Marianne

Hoi Chrissy,

Wat leuk dat ik je zo kan volgen. Heb wel aan je gedacht hoor. Enne, dat schooluniform lijkt me heel bijzonder. Maak er snel een foto van! Ik kijk uit naar je verhalen!

Liefs uit Zeist

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active