Galway here I come

time flies

hi allemaal,

om heel eerlijk te zijn is bloggen niet mijn sterkste punt, dus ik doe gewoon maar wat....

De tijd is echt voorbij gevlogen, begonnen met aftellen vanaf 100 dagen.En nuover 8 dagen precies ben ik al in Ierland, waaaah. Een semester lang (5 maanden) zal ik verblijven in Galway. Samen met Paola (italiaans hostzusje) verblijf ikbij een superleuk gezin!

Maar nu eerst beginnen met inpakken, dat gaat nog wat worden.

Laughing

Later maak ik meer tijd om wat te schrijven, want er komt simpelweg niet meer nuttigs uit dan dit.

T zou leuk zijn als jullie me blijven volgen :)

xxxxxxx

Chrissy

Reacties

Reacties

Jeannette

Go Chrissy Go! Succes met pakken :-)

Astrid

Lieve Chris,
Nog een paar dagen en dan is het zover.
Leuk dat je ons middels dit blog op de hoogte gaat houden van je belevenissen in Ierland.
Lof joe. XX van je mams

Karin

Goede reis Chrissy en veel plezier! Ik ga je volgen ????

Karin

????= :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active