Galway here I come

I am so sorry

'Life moves so fast, you gotta document the good times' - Big Boi

lieve iedereen die dit leest,

sorry sorry sorry. ik had belooft om niet weer een maand te wachten. Belooft om eerder te schrijven. Hierbij mijn excuses dat dat niet helemaal gelukt is...

Sinds de laatste keer dat ik heb geschreven gaat het heel goed met mij! Ik zie er nu zelfs een klein beetje tegen op om naar huis te gaan omdat ik het zo naar mn zin heb :)

maaar goed ik zal jullie allemaal even updaten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Het einde van de maand oktober, het weer begon behoorlijk te veranderen, voor het eerst het beroemde ierse weer ervaring. Het regende zo hard, en de wind woei.

Maar terwijl het weer slechter wordt, wordt de sfeer alleen maar beter. De hele stad was versierd voor halloween. Dat vond ik zo tof, in Nederland is halloween totally not a big thing.

In het weekend voor halloween was de Parade, in èèn woord wauw! Maar natuurlijk kon ik de spotlight weer niet weerstaan 'ughm ughm' en stond ik een behoorlijk aantal keer voor paal. Mijn haar werkt hier als een licht voor muggen (ik weet niet of dit een goeie uitspraak is, maar jullie begrijpen me wel) Tijdens de parade werd ik ten huwelijk gevraagd door een mummie, moest ik in het middelpunt dansen met heksen, werd ik aan mn haar met de parade meegesleurd en het meest embarrasing was wel dat ik moest dansen met een man die zijn been hoger in de lucht kon gooien dan ik. (en natuurlijk op dat moment werd ik gefotografeerd, lucky me)

Die avond heb ik ook voor het eerst sinds bijna 2 maanden weer nederlands gepraat. Dat was zo'n aparte ervaring. Natuurlijk spreek ik nederlands met mensen op skype, maar in het echt is toch wel heel erg anders.

De week na dit bewogen weekend had ik vakantie. (iedereen in nederland was weer lekker op school of t werk) In die week ben ik naar Dublin geweest. Op de heenweg in de bus een wolven spel gedaan, volgens mij vonden onze mede passagiers ons niet zo leuk hahaha. Toen kwamen we aan in de stad, wauw wat is het centrum van Dublin mooi! Natuurlijk de universiteit bezocht (spontaan wilde ik gaan studeren) verder de stad doorgelopen, kastelen bezocht en gewinkeld. Ben zo blij dat ik daar nog naar terug ga met mn ouders! In deze week was het ook mn vaders verjaardag, dat was wel een pittige dag. Gelukkig had ik een taart voor m besteld, zo voelde het toch een beetje alsof ik daar was. Met halloween zelf had ik een feeest, heel veel gelachen.

Bootcamp gaat nog steeds super goed, en ik ga het ook zeker blijven doen in nederland. ik voel me zoveel fitter!

een ander hoogte punt in deze maand is geweest dat ik bij het school voetbal team zit. Het helemaal niet mijn plan om bij het team te gaan. Maar ik werd gevraagd om een wedstrijd te spelen aangezien ze te weinig spelers voor die wedstrijd hadden. Kom ik daar aan hebben ze gewoon genoeg spelers. Toch hadden ze hoge verwachtingen van me en moest ik 65 min van de 90 min spelen. Na de wedstrijd werd ik gevraagd of ik bij t team wilde. Natuurlijk wilde ik dat!

Toen brak het weekend aan waar ik zo lang naar had uitgekeken. Ik ging naar de Aran island. Dat was zo mooi, voor het eerst sinds twee en een halve maand weer gefietst. Hoe mooi het daar ook was, dat was echt wel een hoogte punt! ik had het fietsen zo gemist! Nog een 100% ierse wolle trui gekocht. Die zondag ben ik in Connamara geweest. durende de reis rij je door zoveel verschillende landschappen. Het is zo bijzonder. Echt een aanrader.

maar ik ga nu stoppen want ik ga genieten van mijn tijd hier! Zal later nog wat schrijven.

heeel veel liefs voor jullie allemaal!

xxxxxxxx

Reacties

Reacties

Omi

Wat verschrikkelijk gezellig zo'n uitgebreid bericht van je te lezen. Dat je zo lang niet schreef is je vergeven, ik dacht al "die heeft het daar vast reuze naar haar zin en verschrikkelijk druk, geen tijd om te schrijven". Nou dat is beter dan dat je van pure heimwee elke dag een blog schrijft. Op deze manier leven we toch mee en je schrijft erg beeldend zodat je alles ziet gebeuren. Geniet nog van alles! De 28e zal ik veel aan je denken en jij aan ons, denk ik. Het is so wie so vast een heel bijzondere verjaardag. Vanuit Amstelveen heel veel liefs en kisses xxxx

Mam

Trots op onze oudste dochter. Over 5 dagen alweer 18 jaar. Geniet er nog maar lekker van daar meis. Lof joe en dikke XX

Roos

Superleuk verhaal weer Chris, ik mis je! Kus je kleine zusje (:

Mark

Haha leuk on te lezen steeds! Je Nederlands wordt steeds Engelser! Veel plezier daar nog en ik blijf lezen ;)

Je vader

Hummmm. Dublin samen met jou bezoeken. Ik kan niet wachten. Eind deze maand heb ik nog wel een gaatje. rond de 28ste. Kan jij dan ook?

Karin

Hey lieve Chrissy, van harte gefeliciteerd! Je hebt een bijzondere plek uitgekozen voor een bijzondere verjaardag: 18 in Ierland ???? Dat ga je nooit meer vergeten! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad. Geniet nog lekker van je mooie tijd daar! Ik neem een wijntje op jouw gezondheid , PROOST ???? Dikke kus, Karin (je overbuurvrouw)

Karin

De vraagtekens waren smileys die komen blijkbaar niet over op deze site ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active