Galway here I come

tijdje verder

'if you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.' - Martin Luther King, Jr.


ik las deze woorden vorige week, en dit is precies wat ik moet doen.


heya iedereen,

ik kwam er vandaag achter dat het gewoon al weer bijna een maand geleden dat ik wat geblogd heb. sorry sorry sorry. overigens wil ik ook mijn excuses maken voor mijn slechte gramatica en spelling in voorgaande blogs en ook alvast voor deze blog. :)

maaar we zijn dus al weer bijna een maand verder, alles is nu vrij gewoon. Soms best even lastig omdat ik niet zo goed tegen sleur kan.

Maar daar heb ik wat op gevonden. Sinds vorige week ga ik drie keer per week naar de sportschool. ik hoor iedereen al zeggen 'WAAAAT chrissy gaat naar de sportschool?!' Dit denken jullie vast niet om dat ik een onsportieve uitstraling heb. Want ik kan best sportief zijn, maar gewoon omdat het niet echt het eerste is wat bij jullie opkomt als jullie mij zien hahaha. maaar ik dwaal weer af. Ik ga dus drie keer per week naar bootcamp. De eerste twee dagen na de eerste training liep ik er echt als een granny bij, maar dat wordt met de training minder. De grote van de groep verschilt per week, maar het is super tof! Je leert dan toch weer net andere mensen kennen dan van school.

De toetsweek. dumdumdumdumdummm..

Die ging verassend goed.

De week begon met home-economics, de vragen waren goed te doen maar de antwoorden wat minder. Toch vond ik ze op een of andere manier wel, en kreeg ik 85% voor de toets!

Engels was okee, maar wel heel lang voor 40 minuten. 70%

biologie had ik hoger kunnen halen, maar de leraar haalde mn toets weg. En dat terwijl ik nog 7 minuten had.. 70%

de twee grootste verassingen waren aardrijkskunde en wiskunde.

voor wiskunde kregen we een toets met algebra en dat soort dingen, ik heb naar die toets gekeken alsof allen in het chinees geschreven was. Toen toch maar iets random chrissy wiskundigs doen. Niet alleen ik maar ook de lerares maakte zich toch wel zorgen. Na twee dagen kregen we de toets terug. ' sommige mensen hebben uistekend gescoord de anderen heel erg slecht..' en wie kijkt ze aan bij het laatste deel van de zin? precies je raad het al, mij. Ondanks dat de resultaten niet van belang zijn voor mij, zweette ik m toch wel peentjes. En toen.. Kreeg ik m terug... 87%!!!

En bij aardrijkskunde had ik een van de hoogste cijfers in de klas, 85%. Echt nu snap ik hoe gitte en daniel zich voelen. Het bevalt me wel, denken dat je toetsen slecht maakt, en dan toch een goed resultaat.

de rest van de tijd loopt vrij rustig, en ik heb nog wel meer meegemaakt. Maar t is te veel om op te schrijven.

om deze blog te eindigen, en daarmee terug te komen op de quote in het begin. Dit highschool avontuur is niet alleen maar rozegeur en maneschijn. Vorige week was pittig, toch wel veel mensen en dingen die je mist. home sick, ja dat was ik. Maar dankzij bootcamp, mijn lieve ouders, zusje, vrienden en deze power quote. Heb ik er weer helemaal zin in!

ik beloof dat ik voor mn volgende blog niet weer een maand neem, :)

heeeeel veeel liefs xxxxxxx

Reacties

Reacties

Jo

Go for it girl...... Dikke zoen

Jeannette

Je mag écht supertrots op jezelf zijn Chrissy!

Mam

Keep moving forward Chris. You can do it....Yes you can.
XXXX

Marianne

Lieve Chrissy,

Ja, het is een heel avontuur om zo heel ergens anders het leven te leven. En dan kun je jezelf behoorlijk tegen komen. Maar ook dat los je weer op. Ik ben hartstikke trots op je. Ga zo door. Liefs uit Zeist

Ursula

Tjee wat een fantastische cijfers!! Daar mag je trots op zijn maar ook op alle andere dingen zoals dat je dit avontuur alleen bent aangegaan! Ik weet helemaal wat je voelt, het missen van "thuis"! Maar geloof me, je zult hier straks altijd met een glimlach om je mond naar terugkijken!!
Probeer er toch echt van te genieten, "thuis" wacht geduldig op je...
Liefs Ursula

Anita

Lieve Chrissy, met een glimlach om mijn mond heb ik je blog gelezen.... je bent een kei! Echt hoor :-)
Keep on going,girl!!
Heel veel liefs van mij
( en natuurlijk ook van Remco, Romy en Tessa)

Roos

Trots op je, lysm

ellen

lief nichtje... heel knap van je allemaal, deze ervaring, mooie schoolresultaten... iets om heel trots op te zijn.
groetjes uit elst

Manon

Gaaf Chrissy! BootCamp en goede resultaten; vet gaaf hoor!! Ik vind het super knap van je. Dikke knuffel van ons

Willemsen

Hee Chrissy,
Mooie cijfers hoor! Knap hoor hoe je het allemaal doet daar in Ierland! Wordt een onvergetelijke ervaring! Succes nog verder en tot mails aanstaande vrijdag ha ha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active